DIY: Oppbevaring for sko

Categories DIY

 

Med høst og vinter fremfor oss er det noe vi dessverre ikke kan unngå, jeg tenker spesielt på snø og søle. For å unngå å få dette inn i huset har jeg arbeidet med et lite prosjekt som jeg skal dele her.

Ideen bak dette sko – brettet er at væske og skitt skal renne mellom steinene fremfor utover gulvet. Steinene kan lett tas ut og skylles ved behov. Prosjektets resultat har vist seg å være både effektivt og dekorativt. Fremgangsmåten er ganske selvforklarende derfor har jeg valgt å ta steg for steg bilder fremfor å skrive ned alt.

Det man trenger:
– Et brett (både plast og andre materialer kan brukes, så lenge det er tett og har en kant)
– Pose med steiner eller selvplukkede

 

 

Til dette prosjektet laget jeg to eksemplarer. Det nærmeste brettet er et blomsterbrett som kan kjøpes på Plantasjen ol. Det andre er av plast.

 

 

 

 

 

Slik ble resultatet stående ved inngangsdøren!

Håper dette inspirerer noen til å gjennomføre prosjektet selv. Hvis dere gjør det vil jeg gjerne se hvordan deres brett ble seendes ut. Bruk hashtag #kajasdiy for å dele inspirasjonen videre.

 

Translation: DIY project, rock boot trays, #kajasdiy

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “DIY: Oppbevaring for sko

  1. Så flott Kaja! Gøy å endelig få sett bloggen din! Likte veldig godt denne løsningen, superfint😊 Jeg er interessert i å vite hvor du har kjøpt det du har brukt? 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *