Høstens kamuflasje

Categories Min vintage garderobe

 

Nå som høsten virkelig har kommet for fullt er det på tide å finne inspirasjon i denne nye årstiden. Sommerkjoler og sandaler må pakkes bort for denne gang og gi plass til strikkeplagg og støvletter. Jeg kunne godt skrevet som så mange andre at høsten er min favoritt årstid, men den trenden faller ikke helt i smak hos meg. Likevel må man jo forsøke å gjøre det beste ut av det, sant?

Det jeg liker med høsten er at fargeskalaen forandres. Dette er noe jeg har latt meg inspirer av i klesveien. Bildene nedenfor er tatt på en tur i Baneheia. I mitt valg av antrekk tok jeg utgangspunkt i nettopp høstens farger. Det jeg har på meg i bildeserien er en kombinasjon av gammelt og nytt (se informasjon nedenfor).

 

 

Tro det eller ei er denne frisyren ganske enkel å få til. Hvis noen ønsker det kan jeg godt beskrive stegene med bilder til i et annet innlegg. Jeg valgte å feste noen falske dekorasjonsblader i håret for gi antrekket noe ekstra.

 

Selv om jeg nesten alltid er iført høye hæler, gikk jeg ikke med disse i skogen. Synes bare at fargene passet så fint til resten.

Skjørt: Uff i Oslo
Topp: Monki
Sko: Arvet fra min mormor
Blader: Kjøpt på Nille

#ootd #høst #vintage #skog #løv #høstfarger #stemning #norge #natur
#classic #vintageclothing #50s #vintageblogger #autumn #wood #fall #leaves #october #style #shoes

6 kommentarer

6 thoughts on “Høstens kamuflasje

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *