Ti nye frisyrer for det nye året

Categories Hverdag og fest

Fine frisyrer som er enkle å få til er gull verdt. Spesielt om man gjerne vil se fin ut, men ligger et par dager etter skjemaet med hårvasken. Her har jeg samlet sammen et par frisyrer som jeg nok kommer til å benytte meg av mye i det nye året, selvsagt med egenkomponerte navn. Lykke til!

 
60-talls sweetheart


Rapunsel


Gullhår


Bohem oppsats


40-talls twist


Påfuglhale


Kryss og tvers

Hva er deres favorittfrisyre?

 

Short translation: These are my new go to hairstyles for 2016. What do you guys think?

#håroppsats #hår #inspirasjon #spenner #frisyre #krøller #fletter #halfupdo #shorthair #braids #flowers #curls #locks #frisyrerfornyttår #2016 #pincurls

15 kommentarer

15 thoughts on “Ti nye frisyrer for det nye året

  1. Josefine: Takk, så søt du er <3 Det skal jeg notere ned. Det å lære meg å redigere video er faktisk et av nyttårsforsettene mine 😉

  2. Likte 60s babydoll veldig godt! <3 kjør gjerne på med video/steg for steg på hårfrisyrene 😀 jeg prøvde den fine frisyren du la ut for en tid siden med ruller på nyttårsaften, det ble kjempefint! Fikk masse komplimenter for håret 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *