Bildelisten!

Categories Hverdag og fest

Her kommer en post med lite tekst, men full av bilder for dere som liker det. Jeg har forsøkt å tenke på kategorier som forhåpentligvis er spennende for dere å se. Ikke nøl med å spørre hvis dere lurer på noe i tilknytning til bildene. Først ut er et foto tatt tidligere i år. Hvis noen med blogg ønsker å gjøre noe liknende la meg vite det. Spennende å se hvor forskjellige slike lister kan bli.

Vidunderlig vår

Bilde tatt på vei hjem fra skolen tidligere i år.

Fint bilde av mitt hjem

Mitt favorittrom: Stue/spisestue!

Fint bilde fra hverdagen

Skisser til et kunstprosjekt jeg holder på med. Kommer nok en post om dette i nærmeste fremtid!

Noe jeg liker

Resultatet av en Stockholmstur i fjor sommer. Kom av en eller annen grunn hjem med mye vintage.

God frokost

Min favoritt på brødskiven er for tiden avokado. Gjerne krydret med noe godt på toppen!

Noe jeg har fått

Dette arvede settet er noe av det kjæreste jeg eier.

Minner om sommer

Bilde fra fjorårets hyttetur.

Hva du kjøpte sist

Teknisk sett var det mat som ble kjøpt inn sist, men tenkte dette var mer spennende.

Et bilde du liker av deg selv

Lengter etter varmere vær slik at jeg kan ha på hatten min!

Fra en fredagskveld

Som en liten kunstnersjel går det mye tid med på å skape saker og ting! Dette er fra en kveld i høst hvor jeg lot meg inspirere av årstidens farger!

Et bilde fra der du bor

Sommerbyen!

Hva synes dere om bildene? Er veldig nysgjerrig på hvordan dere liker denne typen poster! Håper dere alle får en fin dag videre!

Short translation: A list with pictures!!

#bilde #liste #vintage #sommer #interiør #vannmaling #stil #hyttetur #godfrokost #mitthjem #pictures #list #paint #cabin #home #look #style

5 kommentarer

5 thoughts on “Bildelisten!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *