Sommerprosjekt: Terrasse-makeover!

Categories DIY


FØR

Nå som sommerferien nærmer seg har jeg noen små prosjekter som jeg tenker det vil bli gøy å dele med dere. Jeg er nemlig så heldig å ha en takterrasse som jeg har store planer for, men som student setter selvsagt mangelen på midler litt grenser. Likevel har jeg tenkt å lage og ordne ting som ikke vil koste meg så mye penger. Vi får rett og slett se hvor langt jeg kommer. Siden jeg har flere prosjekter liggende klare, tenkte jeg at dette kunne bli en liten sommerserie her på bloggen. Hva synes dere om det? Bildet ovenfor kan være vårt FØR-bilde. Her ser dere hvordan rekkverket og den ene siden av terrassen ser ut. Jeg er hele tiden på utkikk etter inspirasjon både på internett og i blader. Det finnes så mye fint der ute og min oppgave har vært å tenke på hvordan jeg selv kan gjenskape disse tingene. Jeg forsøker som vanlig å fokusere på smarte og billige løsninger. Jeg kommer til å lage egne bloggposter om de forskjellige prosjektene og fremgangsmåten. Listen nedenfor vil bli oppdatert jevnlig. Hvis du har noen ønsker eller tips til hva jeg kan lage legg gjerne igjen en kommentar!
 

Prosjekter og DIY:
Planting tidligere i år
DIY girlander med vimpler
DIY lyslenke + stativ
DIY ampel

 

Short translation: Summer is finally here for real, and I’ve already made my plans for how to spend these long, glorious summer days. I’m lucky enough to have a huge terrace, and my plan is to keep myself busy with a series of DIY projects that will make spending time here even more enjoyable!

#terrasse #diy #prosjekt #førogetter #sommer #stegforsteg #makeover #summer #fun #sunshine #decorating #crafts

2 kommentarer

2 thoughts on “Sommerprosjekt: Terrasse-makeover!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *