Tur i Baneheia

Categories Min vintage garderobe


Ikke noe er så deilig som å ta seg en tur ut i skogen eller gå langs havet. Dette er noe mange ofte glemmer i hverdagens stress og tidsfrister. Trenger man en pause fra alt dette tilbyr virkelig skogsområder og likende et fristed. I tillegg kan man få utrolig mye inspirasjon fra slike steder. I mange av mine DIY- prosjekter henter jeg inspirasjon og gratis materialer fra mine små turer. Nedenfor har jeg lagt ved linker til noen tidligere prosjekter hvor jeg har brukt ting funnet i skogen. Jeg har også flere liknende prosjekter på gang, så det er bare å følge med hvis du finner dette interessant.


Tidligere innlegg med naturmaterialer:
– Høstfine lanterner
– Julepynt fra skogen
– Diy blomstrende kvist


Som tittelen på dette innlegget tilsier gikk denne turen opp til Baneheia i Kristiansand. Dette er et utrolig fint område med masse stier og tjern man kan bade i om sommeren. Antrekket jeg har på meg er secondhand og kjøpt på ebay. Blusen er den samme jeg brukte når jeg kledde meg ut som Snøhvit til Halloween i fjor. Hvis dere ble nysgjerrig på hvordan jeg så ut kan dere se bilder og lese mer i disse to innleggene: Del 1 og del 2.


Dette har jeg skrevet om tidligere tror jeg, men jeg er helt sikker på at det å omgi seg med planter og blomster virkelig hjelper på humøret. Derfor ser jeg alltid frem i mot vår- og sommersesongen hvor man selv kan plukke store og fyldige buketter helt gratis. Dette er vekstene som ble med meg hjem fra denne turen.


Liker dere turer i skog og mark?

Short translation: It’s important to take a small break from the stress and noises of everyday life once in a while. This is why I love taking trips out to the close by forest area. With so many different trails to follow and lakes to take a swim in, it really is a wonderful area to refresh your mind. It’s also a place where I can find lots of inspiration for my DIY projects, and of course take many beautiful pictures!

#vintage #skog #baneheia #kristiansand #markblomster #natur #solbriller #sommer #sol #secondhand #retro #pincurls #sun #flowers #blue #white #goodtimes #tree #style #truevintageootd

6 kommentarer

6 thoughts on “Tur i Baneheia

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *