Nytt kunstprosjekt – dekonstruksjon del 2

Categories Kunst og foto


Her kommer post nummer to om det siste kunstprosjektet jeg hadde på universitetet før ferien. Jeg har beskrevet prosjektet i mer detalj i den første posten. Vi var faktisk så heldige at vi fikk lov til å stille ut våre arbeider på IKEA. Dette passet jo veldig fint siden det originale materialet var en ikeastol. Vi møtte opp tidlig og måtte gå inn personalinngangen. Alle måtte registrere seg digitalt og detaljene fra registeringen ble skrevet ut på et klistremerke som vi festet på brystet. Så ble vi guidet til det stedet hvor vi skulle stille ut. Dette var en vegg helt innerst i kafeteriaen. Jeg ble selvsagt stående som sistemann under monteringen, men det hadde jeg ventet.


Her er mitt arbeid ferdig montert på veggen!


Den originale stolen.

Short translation:Our exhibition at ikea!

#uia #kunst #minkunst #dekonstruksjon #svart #hvitt #flyktning #krise #tre #fluktstol #akrylmaling #portretter #ikea #mysingsö #art #paint #portrait #portraitdrawing #deconstruction #deckchair #refugees #wood #project

4 kommentarer

4 thoughts on “Nytt kunstprosjekt – dekonstruksjon del 2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *