Pinup sommer hår!

Categories Min vintage garderobe


Her om dagen eksperimenterte jeg med ulike frisyrer for å se hvilke som passer seg til jeg skal på ferie. Jeg ønsket å lage oppsatser og frisyrer som var enkle, men samtidig beholdt et visst vintage preg. Hvilken er deres favoritt?

Translation:Short blog post showing my suggestions for hairstyles suitable for those hot summer days! What do you guys think?

#pinup #hår #sommer #ferie #blomster #vintage #retro #krøller #face #hair #holiday #pincurls #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #smile #style #nofilter

13 kommentarer

13 thoughts on “Pinup sommer hår!

  1. Herlighet for en skjønnhet du er! 😮 Det er morro å mikse og trikse med hår og du ser jo helt fantastisk ut med alle frisyrene! Favoritten min ble bilde nr 5 og 6😍 Stilfull og lekker/ sukkersøt og leken med museflettene. Fy sørn kan tenke meg du sjarmerer gutta rundt omkring I verden! Du er jo like vakker som Grace Kelly! Du er heldig!😍

  2. Åh, fantastisk! Endelig en blogg jeg må følge med videre på. Er selv veldig glad i pinup-looken, men er litt for lat til å ordne meg selv. Blir mest bare til festligheter og den slags.

  3. Christina Elena: Så flott! Velkommen, velkommen! Kanskje du får noen tips her slik at du lettere kan gjenskape stilen til hverdags også 😉

  4. Jeg synes alle frisyrene var flotte. Gøy at du gjenskaper den elegante stilen fra gamle dager 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *