Klar for hvite strender og azurblått hav!

Categories Min vintage garderobe

Nå går snart turen ned mot sydligere strøk. Vi skal til en italiensk øya hvor vi skal leie en leilighet i et hus rett ovenfor stranden. Vi krysser fingrene for fint vær og mye sol i de dagene vi er der. Her er mine planer for hva jeg skal ha med:


For å få en oversikt over de ulike antrekkene jeg skal ha med pleier jeg å lage små skisser.


Jeg er en av de som absolutt hater å pakke. Jeg er svært organisert og jobber alltid systematisk med det jeg gjør, men når det kommer til det å fylle kofferten med det man trenger føler jeg at alt bare blir tull. Jeg er alltid redd for å glemme noe, selv om det som oftest ikke er noe problem. Hvis man først skulle være så uheldig å glemmer noe er det jo oftest de små tingene som tannkrem ol. Disse kan man jo lett kjøpe nye av for en billig penge. For å dempe pakkeangsten noe har jeg laget dette lille skjemaet med ruter slik at jeg kan krysse ut tingene underveis. Skjemaet passer både til kvinner og menn. Sliter du med pakking selv, er det bare å printe ut ditt eget skjema. Min lille feriegave til dere <3


Har dere noen pakketips å dele?

Short translation: It’s almost time to head south. South to the beautiful beaches of Sardinia, Italy. I’ve planned for weeks what I shall pack with me, simply because I hate to pack and I always feel like I’ve forgotten something. So I’ve made a little personal check list so that I’ll be sure to have everything. I’m sharing it with you guys, too! So here’s a couple of pictures of what I’m planning on bringing with me!

#ferie #reise #pakke #koffert #vintage #italia #sommer #syden #hatter #sandaler #blonder #travel #travelpreparations #holiday #hat #lace #checklist #italy #vacation #summer

10 kommentarer

10 thoughts on “Klar for hvite strender og azurblått hav!

  1. Veldig smart med en sånn liste, hvor har du laget den?
    Jeg pleier å ha en liste på telefonen, der alt jeg trenger å kjøpe er.
    God tur til Italia! 😉

  2. Becca: Jeg bare tegnet den opp i photoshop! 🙂 Veldig greit egentlig! Er jo smart å ha det på telefonene. Finnes nok apper man kan bruke også 😉

    Takk!!

  3. Henriette Celin: Ja! Jeg er helt enig. Er nesten litt for ivrig på listelaging hvis det overhode er mulig 😛 haha

  4. sixblingohboy: Tusen takk for en slik koselig kommentar. Azurblått er en helt fantastisk farge. En nærmest lysende turkis blåfarge som for mange vekker minner om ferie i sydlige strøk.

  5. Sandra: Tusen takk! Håper du får bruk for den. Jeg lot noen felt stå tomme slik at man enkelt kan skrive inn ekstra saker man gjerne vil ha med 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *