Pinup i måneskinn

Categories Min vintage garderobe


Her kommer enda et antrekk fra vår ferie i Italia. Når jeg er ute og reiser pleier jeg som oftest å la de fleste av mine vintagefavoritter være igjen hjemme. Man har jo ingen garanti for at man får igjen sin koffert etter turen. Dermed fikk jeg muligheten til å ta nyere klær og kombinere disse slik at jeg likevel fikk en retro stil.

Forrige ferieinnlegg:
Italia, hatter og sand mellom tærne!
Blomster i håret og lang kjole!


Alt jeg har på meg på disse bildene er nyprodusert, men det er tydelig hvordan det er hentet inspirasjon fra fortidens moter. En fordel med å bruke reproduksjoner er blant annet at det er enklere å få tak i og det at man ikke trenger å være sååå forsiktig med plaggene. Dette er også et lite tips til dere som kanskje er interessert i å innføre litt gammeldags glamour inn i deres egen garderobe. Det finnes mange fine merker som nettopp spesialiserer seg på det å designe plagg med en tidløs og retro tvist.

Short translation: Retro inspired outfit!

#italia #sommer #blå #krøller #pinup #måne #shorts #retro #vintage #ferie #face #hair #holiday #pincurls #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #nofilter #vintagestyle #curls #makeup #look

8 kommentarer

8 thoughts on “Pinup i måneskinn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *