Blåbærtur!!

Categories Hverdag og fest


Nå som sommeren nærmer seg slutten er det mange som begynner å se frem i mot den neste årstiden som står for døren. Selv om jeg definitivt foretrekker lange varme sommerdager har også høsten sin egen sjarm. I denne posten er nesten alle bildene tatt av min lillebror. Er han ikke flink?


En aktivitet som mange forbinder med denne tiden av året er selvsagt plukking og sanking av diverse saker. Denne gangen var det blåbærplukking som var målet for turen. Har noen av dere liknende tradisjoner eller planer for høsten?


Jakken jeg har på var en tidlig julegave fra vår Norgestur som jeg tidligere har skrevet flere poster om. Disse kan dere lese her:

Norgesferie-dag 1
Norgesferie-dag 2
Norgesferie-dag 3


Underveis i plukkingen fant vi oss en liten venn som senere fikk navnet Mons. Han var nok svært interessert i hva vi holdt på med.


En liten pause på tilbakeveien.


Om litt har jeg hatt bloggen i snart ett år. Føler at jeg burde markere det på en slags måte. Har dere noen gode forslag kanskje?
 

Short translation: It’s blueberry picking time!

#kristiansand #norge #baneheia #utpåturaldrisur #skogstur #sol #skog #blåbær #sanking #tjern #plukking #vintagestyle #blogger #norway #vintage #høst #pinup #1940sstyle #picnic #picnickurv #blueberry #blueberrypicking #treat #redlips #autumn #style

6 kommentarer

6 thoughts on “Blåbærtur!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *