Nytt antrekk fra topp til tå! (sånn omtrent)

Categories Min vintage garderobe


Når det gjelder bruk av penger og shopping generelt er jeg ganske beskjeden og forsiktig, men i sommer hadde jeg en skikkelig shoppingrunde! Kjøpte hele tre ting dere! Ha ha! Hvor sprøtt er ikke det?! Resultatet av min lille «utskeielse» ser dere på bildene nedenfor. Hva synes dere om antrekket?

Kjole, hanser og veske – Nyinnkjøpt på UFF underground

30-talls hatt – Kjøpt fra USA gjennom Ebay

Sko – Hatt de lenge

Belte – Fått fra mormor


Short translation: Result of my “crazy” shopping trip to a second hand store in Oslo this summer. Ended up with three different items you guys! Well, at least I?m no shopaholic.

#vintage #secondhand #retro #stil #pinup #krøller #hatt #rødelepper #ootd #blogger #uffunderground #vintageblogger #pincurls #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #smile #style #vintagestyle #friends_of_faces_and_style #truevintage #truevintageootd

7 kommentarer

7 thoughts on “Nytt antrekk fra topp til tå! (sånn omtrent)

  1. Henriette Celin: Tusen takk! <3 Det morsomme med vesken var at etter jeg hadde kjøpt den tittet jeg i en liten lomme inni. Der lå den en gammel og gulnet togbillett. Noe liknende har jeg aldri opplevd 😀

  2. Henriette Celin: Det er akkurat som denne billetten var en liten hilsen fra veskens forrige eier. Får ta den med neste gang jeg skal ta tog 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *