“The mad hatter”

Categories Min vintage garderobe


Her kommer et lite innlegg hvor jeg deler min hattesamling med dere. Jeg samler jo egentlig på litt og hvert og har derfor fått en god samling av hodeplagg. Det er svært få av disse hattene som jeg selv har kjøpt, de fleste har vært gaver fra venner og kjente. Hattesamlingen min har et godt tidsspenn med hodeplagg fra 30- til 60-tallet. Hvilken er deres favoritt?

Legger også ved noen tidligere innlegg hvor jeg har på hattene slik at dere kan se de fra forskjellige vinkler:
Ny vintage kjole!!
40-talls mote
Prikken over i-en
Nytt antrekk fra topp til tå!


Short translation: Showing my collection of vintage hats! Which one is your favourite?

#vintage #hatter #samling #secondhand #hats #collection #1930s #1940s #1950s #1960s #pinup #vintagestyle #truevintage #antikk #krøller #rødelepper #stil #blogger #vintageblogger #pincurls #brunette

14 kommentarer

14 thoughts on ““The mad hatter”

  1. Stilig hatter! Liker alle sammen, men hatt med slør er fint da! Jeg synes det er supert at du tar vare på de gamle skattene!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *