Søndagstur med høstfarger

Categories Min vintage garderobe


Om et par dager er det ett år siden jeg startet denne bloggen. Stilen min og min samling av vintage har vokst en del (om ikke så mye som jeg skulle ønske, hehe.)  Jeg er blitt «kjent» med flere trofaste følgere som alltid passer på å legge igjen en koselig kommentar. Mye av grunnen til at jeg laget denne bloggen var for at jeg skulle få en visuell arena å boltre meg på. Et sted hvor jeg kunne dele mye av det jeg driver med.  Det at jeg kan bidra til å inspirere og hjelpe andre samtidig er en enorm bonus. Så tusen takk alle sammen! Som en liten hyllest til «bursdagsbarnet» har jeg gjort et lite forsøk på å gjenskape et av mine første innlegg.  Kanskje jeg kan gjøre dette til en liten tradisjon hvert år fra nå. Innlegget kan dere se her!


Som min lille gave til dere tenkte jeg å la dere være med å bestemme og/eller komme med forslag til noe dere ønsker å se på bloggen. Eventuelt se mer av
selvsagt. Det er virkelig bare fantasien som setter grenser.


Sminkestilen på disse bildene har jeg basert på mitt forrige innlegg: Retro høstsminke


Hva synes dere om antrekket?

Short translation: In a couple of days I have had my blog for a year, such a strange feeling!

#høst #høstlook #søndag #søndagstur #vintagestyle #pinup #sol #vintage #secondhand #krøller #ootd #blogger #vintageblogger #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #autumn #autumnlook #makeup #pincurls #retro #smile #style

6 kommentarer

6 thoughts on “Søndagstur med høstfarger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *