Oppsummering av året som var i blogginnlegg!

Categories Hverdag og fest


Året begynte med forslag til nye frisyrer

Med dette innlegget tar jeg meg en velfortjent juleferie fra bloggen. Den blir ikke altfor lang, men siden jeg når har blogget to ganger i uken i over ett år trenger jeg litt pause og ny inspirasjon. Hvis dere har noen ideer til innlegg som dere ønsker å se her er det bare å legge igjen en kommentar. Håper dere får en fin jul til vi ses igjen. God jul!!! <3


Et av årets beste oppskrifter: Glutenfri sitron og valmuekake!


Jeg dekorerte min første hatt!


Forsøkte meg på 60-tallet både gjennom sminke og hår


Idyll på hytte


Mye av sommerferien gikk med på å gjøre det litt finere på terrassen: Før og etter


Med unntak av tur til Italia, Oslo og Trondheim


Fikk mye oppmerksomhet på bruktmarkedet på Ekeberg: Bruktmarked, gamle biler og solskinn


Følte meg som prinsesse for en dag!


En av årets nedturer var å bli bitt av en vampyr rundt Halloween


Avsluttet skoleåret med en eksamensutstillings på biblioteket i Kristiansand.


Fant et passende antrekk for desember


I det siste innlegget ble det: Bordkort laget av pepperkakedeig!

Short translation: Taking a little break form blogging, but I’ll be back soon <3

#vintage #nyttår #oppsummering #diy #makeover #stil #ferie #hår #pincurls #ekeberg #baking #kunst #minkunst #pepperkake #italia #vintage #vintageblogger #juleferie #sommer #hytta #eksamen #hatt #blomst #halloween #retro  #gjenbruk #antikk

1 kommentar

1 thought on “Oppsummering av året som var i blogginnlegg!

  1. Hei Kaja!
    Du er så kreativ og flink. Får mye ut av lite. Takk for fint lesestoff, flotte bilder, historie og gode ideer. Ønsker deg et godt nytt bloggår!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *