Mitt favorittantrekk for desember!

Categories Min vintage garderobe


Desember er for de fleste en svært sammensatt måned. Jeg føler at jeg går igjennom hele følelsesspekteret i løpet av denne årstiden. I dag er det utstillingsdag for vår eksamen og siste frist for å levere tilhørende rapport. Jeg tenker å dele en post med bilder av prosjektet i løpet av uken, så følg med. Denne gangen har vi fått i oppgave å lage et kunstverk inspirert av Kristiansand folkebibliotek. Utstillingen er oppe i et par dager for dere som har muligheten til å ta en liten titt.


Til tross for innspurt og stress med eksamen ønsker jeg å dele et antrekk som gjør meg glad og inspirerer meg til å holde ut. Ikke noe påvirker humøret mitt bedre enn en fin vintage kjole. Denne kjolen kjøpte jeg i en bruktbutikk i Stockholm sommeren for to år siden. Den ble raskt en av mine favoritter. Her har jeg kombinert den med tilbehør som holder meg varm på en kald vinterdag. For å få litt julestemning midt i eksamensperioden har jeg brukt mye røde sløyfer i håret.

Hva synes dere om antrekket?


Short translation:My go to outfit for December! What do you guys think?

#vinter #jul #vinterlook #desember #jul #advent #retro #vintage #blogger #vintageblogger #pincurls #style #loveit #vintagestyle #pinup #secondhand #krøller #ootd #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #makeup #bows

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *