DIY pepperkake bordkort

Categories DIY


Dette innlegget ville jeg dele i god tid før jul slik at dere skulle få muligheten til å prøve denne selv. Fremgangsmåten og stegene til dette lille prosjektet er blant de enkleste jeg har delt her på bloggen tror jeg. Likevel synes jeg bordkortene ble utrolig stilige. Jeg bakte disse navnelappene samtidig som jeg bakte de andre pepperkake-prosjektene mine for i år.

Man kan velge om man vil lage en mal på forhånd eller bare skjære ut formen på frihånd. Man kan selvsagt også bruke tradisjonelle pepperkakeformer til dette steget.Når det gjelder pynt av kortene finnes det et hav av muligheter. Man kan for eksempel tilpasse valg av farger til resten av borddekorasjonen. Man kan også få kjøpt spiselig glitter og annen pynt som ville ha gjort bordkortene ekstra fine. Denne gangen gikk jeg for et mer tradisjonelt design, siden det passer med årstiden. Når man har laget kortene ferdig har man også mange muligheter med tanke på plasseringen av disse. Man kan knyte de rundt bestikket, plassere de over tallerkenen eller knyte de rundt stetten på glassene.

Fremgangsmåten er ganske enkel. Så i dette tilfellet tror jeg at jeg skal la bildene tale for seg selv. Hvis dere har spørsmål er det bare å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet. Håper dere synes bordkortene mine ble kule!

Short translation:Gingerbread place cards!

#pepperkaker #bordkort #pepperkakebordkort #spiselig #diy #gjørdetselv #julepynt #bordpynt #dekorasjon #kos #navn #selskap #jul #advent #høytid #rød #gingerbreadplacecards #gingerbread #christmas #decoration #festive #happy #excited #red

7 kommentarer

7 thoughts on “DIY pepperkake bordkort

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *