Pause fra bloggen

Categories Hverdag og fest

I dag kommer jeg dessverre med en litt trist nyhet. Vi har akkurat startet introduksjonsprosessen til bacheloroppgaven. I tillegg til dette har vi også vanlige kunstoppgaver og eksamen. Dette har gjort at jeg rett og slett får for mange baller i luften. Bloggen er dessverre den ballen jeg blir nødt til å legge fra meg for å klare å sjonglere alt det andre. Dette blir nok ikke en altfor lang pause, men jeg trenger også litt tid til å finne ny inspirasjon til nye innlegg. Nå som jeg snart har hatt denne bloggen i to år så er det jo ikke så rart at jeg begynner å bli litt tom for ideer. Hvis noen har ideer eller ønsker så legg gjerne igjen en kommentar i kommentarfeltet.

Jeg ønsker at bloggen min skal være så fin og gjennomført som mulig. Derfor fant jeg ut at jeg ikke ønsket at kvaliteten på innleggene skulle gå ned fordi jeg ikke har nok tid å dedikere. Derfor virker det mer logisk å ta en pause nå slik at jeg kan skifte fokuset mitt og komme tilbake med mer spennende og bedre innlegg til dere. Håper dere er tålmodige og vil følge meg videre. Setter så stor pris på dere faste lesere!


 

Håper dere får en god helg!

Short translation: Taking a little break from blogging!

8 kommentarer

8 thoughts on “Pause fra bloggen

  1. Hei Kaja!
    Forstår godt at du må velge vekk bloggen en stund. Lykke til med bacheloppgaven. Gleder meg til å se den ferdig. Alt du legger ut ligger det mye arbeid bak. Setter stor pris på alt stoffet du har samlet her. Jeg vil vente tålmodig under pausen din

  2. Takk for fin blogg, håper vi får se mye mer av din kreativitet senere. Ønsker deg lykke til med bachleroppgaven, og er spent på hva du velger.
    Mona og bestefar

  3. Charlene N. Nedrum: Tusen takk! Det var koselig å høre. Legger veldig mye arbeid i den! 🙂 Håper du får en fin dag og følger med meg videre 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *