Blått, rosa og brunt

Categories Min vintage garderobe

I dag vil jeg vise dere en av de nye kjolene jeg kjøpte i da jeg sist var i Oslo. Det er svært sjeldent at jeg bruker penger på meg selv, men en gang i blant kjøper jeg et par «nye» kjoler. Denne fargerike saken fant jeg på Uff ved Jernbanetorget. Den er veldig behagelig å ha på og har masse fine detaljer. Denne gangen fikk jeg for blått og sort tilbehør for å matche kjolen.

Sminken og håret ble av en eller annen grunn veldig 60-talls som jo er mer moderne enn det jeg vanligvis kjører. Hvis noen ønsker å vite fremgangsmåten på håret og sminken her så bare legg igjen en kommentar.

Hva synes dere?

 

Short translation: Just popping in to show you one of my new dresses!

#vintage #retro #gjenbruk #tilbehør #bomull #garderobe #nyekombinasjoner #secondhand #antrekk #norge #stil #krøller #rosalepper #leppestift #meg #kjole #vintagestyle #pinup #blogger #vintageblogger #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #makeup #pincurls #smile #style #truevintage

10 kommentarer

10 thoughts on “Blått, rosa og brunt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *