Første søndag i advent

Categories Hverdag og fest

God første adventsmorgen alle sammen! Det er vel først nå at nedtellingen til julaften for alvor begynner. Jeg ser som vanlig for meg at desember skal bli full av lange kalde vinterdager med klementiner, snø og julemusikk. Det er i alle fall det jeg går rundt og håper på. Man er vel på sett og vis ansvarlig for å skape den gode stemningen selv. Er man ikke? Jeg er for øvrig ferdig med både den praktiske og den muntlige delen av første eksamen. Nå gjenstår kun en skriftlig som først skal leveres 20. desember. Synes det er litt surt at denne oppgaven vil henge over meg hele måneden, men jeg har bestemt meg for at den ikke skal få ødelegge for min julestemning. Som et startskudd for første advent tenkte jeg å julepynte bloggen med bilder fra tidligere feiringer i et håp om at måneden vil bli like fin i år. Klem.

Short translation: Starting the countdown to Christmas by decorating my blog with photos from previous Christmas celebrations.

#vintage #vinter #jul #vinterlook #desember #juletre #retro #rødelepper #kakao #julenek #pakker #gaver #glitter #julekuler #pepperkake #blogger #vintageblogger #pincurls #style #loveit #vintagestyle #pinup #secondhand #krøller #ootd #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #makeup #christmas

8 kommentarer

8 thoughts on “Første søndag i advent

  1. Har ikke riktig julestemning enda, men dette satte fart , Har skrevet julekort. Du har fått meg til å tenke på at julebaksten snart må i bokser.
    Fine bilder.
    Mona

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *