2017 i antrekk

Categories Min vintage garderobe

Her kommer et bildetungt, men forhåpentligvis morsom lite innlegg. Jeg har tittet gjennom råfiler og mapper for å kunne samle litt av de forskjellige antrekkene jeg hadde på i løpet av fjoråret. Hvilket er din favoritt?

Short translation: Some of my outfits from 2017.

#gjenbruk #kjole #striper #antrekk #retro #norge #oslo #stil #sol #vintage #secondhand #sommer #sommerdag #krøller #rødelepper #vinter #jul #nyttår #blomster #skog #natur #vintagestyle #pinup #ootd #blogger #vintageblogger #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #makeup #pincurls #smile #style #truevintage

6 kommentarer

6 thoughts on “2017 i antrekk

  1. Utrolig kul og spesiell stil du har! 🙂 Sykt kult å se! Veldig vanskelig å velge ut en favoritt, jeg likte egentlig alle antrekkene fordi det er så unikt, i hvert fall i 2018, også er alle antrekkene så gjennomførte 🙂

  2. Mina Kanchan: Takk, dette var en koselig kommentar! Jeg skiller meg virkelig ut med min stil (på godt og vondt) 😛

  3. Little Miss Sunshine: Tusen takk, jeg prøver å godt jeg kan 😉 Liker også stemningen på bildet med kolonialen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *