Ny skatt fra Gøteborg!

Categories Hverdag og fest

Her kommer et lite innlegg hvor jeg endelig kan få dele min nye kjole med dere. Denne skjønnheten kjøpte jeg i butikken Evergreen secondhand i Gøteborg. På merkelappen står det Lenette i sirlig løkkeskrift etterfulgt av Göteborg. Jeg har forsøkt å søke litt på dette merket, men svært lite kom opp dessverre. Synes likevel det er gøy at det faktisk står Gøteborg på noe jeg kjøpte nettopp der.

Kjolen er et eget kunstverk i seg selv. Siden den er sydd sammen av masse forskjellige deler får man en flott form når man har den på. Faktisk er kjolen nesten like fantastisk på innsiden som den er på utsiden. Dette er gjerne et tegn på god kvalitet både hos eldre, men også nye plagg. Fargen er som dere kan se forskjellige toner av blått. Stoffet får en flott glans når man beveger på det. Kjolens knapper er dekket av samme type stoff som resten av kjolen. Dette er en fin liten detalj synes jeg.

Liker dere kjolen?

Short translation: My new dress from Gothenburg.

#smile #smil #perler #gøteborg #gothenburg #göteborg #gjenbruk #kjole #antrekk #retro #sverige #sweden #vintage #secondhand #antikk #krøller #vinter #vår #blomster #vintagestyle #ootd #blogger #vintageblogger #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #pincurls #truevintage #evergreensecondhand

8 kommentarer

8 thoughts on “Ny skatt fra Gøteborg!

  1. Kaffeslabb: Tusen takk for fin kommentar. Er veldig fornøyd med innkjøpet. Er faktisk ganske utfordrende til tider med vintage og størrelser. Her hadde jeg tydeligvis flaks.

    Håper du får en fin kveld videre <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *