Tidligere “gjør det selv”- prosjekter

Categories DIY

Flere av de mest populære innleggene her er knyttet til mine små prosjekter. Nå er den en stund siden jeg delte et slikt prosjekt med dere, men det vil komme mange flere i fremtiden. Akkurat nå skjer det store forandringer i livet mitt noe som gjør det vanskelig å “holde liv i” denne bloggen og andre plattformer. Jeg setter stor pris på dere som er tålmodige og forståelsesfulle for dette. Nedenfor har jeg satt sammen et innlegg med såkalte diy-prosjekter jeg tidligere har delt. Håper dette kan gi dere masse inspirasjon. God lesning!
 

Plante ananas hjemme!


 

DIY: Oppbevaring for sko


 

Blomster i filt – DIY


 

DIY vintage kasser


 

DIY lavendel duftposer


 

DIY – Åpen garderobeløsning


 

#diy #gjørdetselv #organisering #garderobe #vintage #secondhand #retro #åpengarderobe #smarteløsninger #boks #stegforsteg #kasse #diy #kaffe #maling #farge #hvit #vesker #tre #furu #rustikk #clasohlson #paint #wood #tools #stain #coffee #coffestain #old #crate #box #wardrobe #openwardrobe #lavendel #duftposer #filt #filtblomster #ananas #planteselv

4 kommentarer

4 thoughts on “Tidligere “gjør det selv”- prosjekter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *