Tilbake etter ferien + hva ønsker dere å lese om/se her

Categories Hverdag og fest

Som dere kanskje har merket har jeg valgt å ta en pause fra diverse sosiale medier over sommeren. Jeg har i lengre tid følt meg litt fastlenket til disse appene og nettsidene. Både instagram og bloggen her krever ganske mange arbeidstimer og kreativ energi. Naturlig nok er det perioder hvor inspirasjonen og lysten til å skape er mangelvare. Når jeg må tvinge meg selv til å arbeide med bloggen tolker jeg dette som et tegn på at jeg trenger en pause. Det er mitt ønske at innleggene mine skal være morsomme både for meg selv og andre. Nå forsøker jeg meg på å skrive litt her igjen. Mye har skjedd siden vi “så hverandre sist”. Dette betyr jo også at jeg har svært mye spennende å dele med dere. Jeg har laget meg en lite liste over sommerens opplevelser og reiser. Disse vil nok komme som perler på en snor så fort som jeg får bildene redigert og opplevelsene nedskrevet. I tillegg til dette er jeg veldig nysgjerrig på hva dere ønsker å se mer av og få vite mer om her. Jeg vet at mine diy/gjør det selv – prosjekter er veldig populære, men siden jeg nå har flyttet tilbake til mine foreldre er disse litt vanskeligere å gjennomføre for øyeblikket. Legg gjerne igjen en kommentar med dine ønsker. Det setter jeg stor pris på!

Her er min lille sommerliste. Et utvalg av disse vil jeg nok skrive egne innlegg om etterhvert:

St. Hans feiring på Nordstrand bad med live band.

Hytteturer på de to hyttene våre.

Tur nordover mot Tromsø og Storslett.

Jentetur til København og Roskilde med A-ha konsert i Tivoliet. På grunn av de høye temperaturene ble det ikke så mye shopping denne gangen, men jeg fant to sommerlige hatter fra 50-tallet. Disse skal jeg selvsagt vise dere!

1-2: Omvisning på botanisk hage i Oslo.

3-4: Oppussing av soverom.

4: Vandreteater på Akershus festning/slott. Dette så jeg også i fjor. Se dette innlegget for flere bilder og mer info.

5: Stemningsbilde fra hyttetur.
 

Short translation: Over the summer I’ve chosen to take a break from social media. Putting out photos and writing blog post just didn’t feel as fun as it used to. This is the first post I’ve written in a while so bear with me 😛 This holiday has been filled with travels and different experiences which means I have a lot to share with you all. This post gives a hint of what’s coming!

#tilbaketilhverdagen #hverdag #sommer #ferie #sol #bading #hyttetur #skog #sjø #reiser #nordnorge #københavn #tivoli #oppussing #soverom #botaniskhage #tøyen #vintage #retro #summer #holiday #cabin #travel #experiences #sun

2 kommentarer

2 thoughts on “Tilbake etter ferien + hva ønsker dere å lese om/se her

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *