Sommerlisten!

Categories Hverdag og fest


Hva skal du gjøre i sommerferien?

Jeg skal henge hjemme på terrassen og promenere rundt i byen, reise opp til Oslo for å besøke familien, ta en liten tur til Italia og forhåpentligvis tilbringe tid på hyttene våre.

Skal du reise langt?

Første tiden skal jeg bare være hjemme, så blir Oslo etterfulgt av Italia og hytteturer. Jeg håper selvsagt også at det kan bli mye moro i tiden her hjemme. Man må jo faktisk ikke reise langt for å få en følelse av sommer og ferie.


Har du noen små mål for ferien?

I tiden jeg er hjemme håper jeg å få gjort det litt mer koselig på terrassen. Dette har jeg skrevet en liten bloggpost om tidligere. Jeg har alltid små kunstprosjekter og ting knyttet til bloggen som jeg kan holde på med. Jeg håper også at jeg klarer å få tid til å lese flere bøker.

Hva ser du mest frem i mot?

Det må være reisen til Italia. Turen går til et sted som kjent for sine hvite strender og azurblått hav. Så dere kan vente dere masse fine bilder fra turen! Annet jeg ser frem til er å bade i både salt- og ferskvann, gå i skogen, ligge i solen og spise masse god mat.


Hva tror du kan gå galt med ferieplanene?

Forhåpentligvis går alt på skinner, men jeg blir ofte litt ensom når ferien blir for lang og ensformig. Det er om å gjøre å alltid finne på masse gøy man kan gjøre!

Hva kommer du til å kjøpe før reisene i ferien?

Jeg har en liten liste over ting jeg bør skaffe før ferien til Italia. Nye solbriller, de fleste jeg har er jo vintage og jeg er ikke helt sikker på hvor god beskyttelse de faktisk gir, jeg er også på utkikk etter en ny bikini med høyt liv. Solkrem og nye sandaler står også på listen.


Kommer du til å bli brun?
Forhåpentligvis får jeg litt farge. Det er ganske lenge siden jeg har vært sydover nå, så skal være litt forsiktig med den sterke solen.

Hva skal til for å gjøre ferien ekstra bra?
Været har jo ganske mye å si, spesielt i periodene jeg er i Norge. Foreløpig har det nesten ikke vært annet enn regn dessverre.


Hva kommer du til å ha på deg?
Dette kommer nok til å variere litt fra sted til sted. Forhåpentlig masse fine vintagekjoler pluss blomster i håret, små bluser og shorts med høyt liv.

Hvordan kommer du til å huske din ferie når den er over?
Lang, varm, koselig og full av solskinn? Det er håpet i alle fall!
 

Hvilke planer har dere for ferien?

 

Short translation: A short post where I answer questions about how I will enjoy the summer, and make memories!

#ferie #sommer #planer #italia #hytte #sommerlisten #minner #summer #memories #cabin #italy #planning

5 kommentarer

5 thoughts on “Sommerlisten!

  1. Så heldig som skal til Italia! det blir nok herlig ^^
    Flotte kjoler du pakker med deg (:
    Her har været også vært dårlig så langt i sommer, så håper solen titter frem veldig snart nå. Før det er for sent. Skal selv til Oslo, og så Sverige i noen dager. Håper været er bedre der 😉

  2. Henriette Celin: Ja, ser virkelig frem til det! Kommer et innlegg om pakking og planlegging før turen går nedover.

    Vi får krysse fingrene for finere vær! 😉

  3. For å fine en bikini kan du sjekke på eBay, de har mange fine! Håper vi ses når du er i Oslo! 🙂 God sommer ❤️

  4. Becca: Rekker nok ikke å få den før vi reiser, men jeg har allerede en fin en 🙂 Gleder meg til vi ses <3 Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *