Ny frisyre og dårelokk

Categories Min vintage garderobe

Dette innlegget kommer ikke til å være så langt, men jeg hadde så lyst til å dele et par bilder jeg tok etter min nye hårklipp. Disse fotografiene er tatt etter jeg har sovet med «pincurls- ene» mine og stylet håret. Det er alltid like spennende å se hvordan håret oppfører seg etter en ny klipp. Jeg synes resultatet ble ganske så stilig.

– Hva synes dere om hårsveisen?

– Noen som ønsker en “steg for steg” til sminke-looken her?

Short translation:New haircut and cute curls! What do you guys think?

#vintage #secondhand #retro #pinup #stil #rødelepper #ootd #blogger #smil #vintageblogger #pincurls #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #smile #style #truevintage #truevintageootd #friends_of_faces_and_style #vintagestyle #vintagegirl #blackandwhite #blogg #vintagehår #vintagegirl #vintagesminke

8 kommentarer

8 thoughts on “Ny frisyre og dårelokk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *