En rolig lørdag, pannekaker og vintage drakt

Categories Hverdag og fest

Disse bildene viser hvordan en vanlig lørdag kan utspille seg for meg. Selvsagt er ingen helger like, så dette blir nesten som min ideelle slutt på uken. Her får dere et lite innblikk.

I det siste har jeg virkelig begynt å sette pris på en god lørdagsfrokost. Det har vært pannekaker som har stått høyest på ønskelisten de siste ukene. Her servert med nypresset kaffe og hjemmelaget sitronlimonade.

Telys og fersk frukt hører også med.

Helgen er den tiden jeg som oftest setter av til å skrive nye innlegg her på bloggen. Dette inkluderer ofte også en liten photoshoot av et nytt antrekk eller bilder til en ny oppskrift.

Drakten jeg har på meg her har jeg allerede skrevet et innlegg om. Legger en link ved i denne posten for dere som gikk glipp av den: Vintage skatt: Drakt fra Tomren fabrikker

Lørdag er min faste vanne-dag for alle plantene mine. Det tror jeg nok de setter veldig pris på.

Kunstprosjekter får alltid en plass i min helg enten det er skoleoppgaver eller «private» prosjekter. Dette er skissen til et maleri som jeg aldri blir ferdig med.

Når det nærmer seg kveld og middagstid liker jeg å tenne masse lys. Spesielt på årstider som denne når det er så mørkt ute. Det går også med mye lys i hverdagen.

 

– Hvordan ser deres perfekte lørdag ut?

 

 

Short translation: My Perfect Saturday!

#pannekaker #limonade #hjemmelaget #glutenfri #frokost #enheldag #helg #lørdag #vintage #secondhand #retro #pinup #stil #rødelepper #ootd #blogger #smil #vintageblogger #pincurls #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #smile #style #truevintage #truevintageootd #friends_of_faces_and_style #vintagestyle #vintagegirl #blackandwhite #blogg #vintagehår #vintagesminke #saturday #weekend

6 kommentarer

6 thoughts on “En rolig lørdag, pannekaker og vintage drakt

  1. Dette så godt ut.Herlig med god tid i helgen til å lage god frokost, og til å nyyyte den lenge!!!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *