Født og oppvokst som en skikkelig Oslo- jente. Som en fulltids vintage entusiast er fortidens gjenstander og moter noe som fasinerer og opptar meg, dette vil også gjenspeiles i denne bloggen. Mine favorittperioder er hovedsakelig 40 og 50- tallet, men jeg eier også gjenstander fra andre perioder. Som enhver god husmor fra denne epoken elsker jeg også å bake og lage mat.

På grunn av mine spesielle interesser har jeg aldri helt funnet meg til rette hos mine jevnaldrende. Fremfor å reise ut en fredagskveld i korte skjørt velger jeg heller å ta på meg silkenattkjolen og sette meg foran peisen med en god bok og en kopp varm te. Føler meg i blant som en eldre dame fanget i en ung kropp.

Med min unike stil liker jeg å utfordre det generelle synet folk har med tanke på vintage og gjenbruk. Jeg liker å basere garderoben min på det som er historisk riktige og uvanelig, men samtidig tidløst. Jeg går sjelden utenfor døren uten røde lepper og høyhælte sko. Selvsagt kun iført kjoler eller skjørt. Det er ikke ofte man finner en ung jente som med glede vandrer timevis i høye sko mellom hyller med støvete skatter.

God lesning! Kaja

21 kommentarer

21 thoughts on “Om meg

  1. Kjempefin blogg Kaja!. Du tør å ha din egen stil. Det er veldig bra.Gleder meg til å følge bloggen. Stå på! Klem fra onkel Ole

  2. Veldig bra blogg Kaja! Det skal bli spennende å følge deg videre.
    Klem fra Mona og bestefar

  3. Hei Kaja!
    Du er kjempeflink med bloggen. Den kjempeul. Jeg savner deg masse Kaja.
    Hilsen kusine Synne

  4. Har du lagd det på deg selv det i håret?
    Har du lagd de kjerlighetene på pinnene og hva smaker den?

  5. Synne Riise Larsen: Jeg har laget både håret og kjærlighetene. Kjærlighetene smaker veldig godt, som karamell og vanilje

  6. Synne Riise Larsen: Var veldig morsomt å lage de. Håper vi får muligheten til å gjøre det sammen en dag. Glad du synes treet var fint. Alle hjalp til å pynte <3

  7. Ja det hadde vært korselig!
    Og flettene var kjempe fine. Har du lagd dem på deg selv?
    SRL

  8. Hej Kaja – super spændende blogg. Du skriver fantastisk. Jeg er meget imponeret over din gennemførthed i forhold til din stil. Det klæder dig og du er stilen. Det er så perfekt. Tak for opskrifter uden gluten, som tilmed er vellykket og smager så englene synger. Noget som jeg er på udkik efter. KH Hanne fra Danmark/Roskilde

  9. Hanne Andersen: Tusen takk Hanne! Så koselig at du følger med på bloggen. Glad du liker oppskriftene. De skal jeg nok lage flere av i fremtiden. Klem Kaja

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *