Vintage Halloween del 2

Categories Min vintage garderobe

Her kommer innlegg nummer to om mitt Halloween kostyme. Nedenfor har jeg valgt ut noen bilder for å illustrere hvordan jeg satte sammen dette enkle og tilnærmet autentiske antrekket.Det første jeg gjorde var å lete opp bilder av Snøhvit ved ønskebrønnen slik at jeg kunne forsøke å gjenskape stilen. De to grunnplaggene er selvfølgelig vintage. Det brune skjørtet er kjøpt på UFF i Oslo og blusen er kjøpt på nett.

Se forrige innlegg her: http://kajakulbraaten.blogg.no/1446288775_vintage_halloween.html

For at disse to plaggene sammen skulle gjenspeile stilen jeg var ute etter måtte jeg legge til noen elementer. Jeg sydde blant annet fire stofflapper på skjørtet i omtrent samme posisjon og farger som Snøhvit har i filmen. Her brukte jeg kun stoffrester fra tidligere prosjekter. Jeg sydde også på en liten sløyfe på blusen. Så krøllet jeg opp håret for å få riktig lengde og satte deretter i en blå sløyfe.

Hva synes dere?

Translation: How I put together this year`s Halloween costume!

#halloween #makeup #fairytale #costume #trickortreat #doll #snowwhite #vintage #oktober #snøhvit #kostyme #disney #besamelipstick

4 kommentarer

4 thoughts on “Vintage Halloween del 2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *