Vintage Halloween!!

Categories Min vintage garderobe

Happy Halloween!

Dette er det første av to innlegg hvor jeg skal vise frem mitt kostyme for i år. Jeg har valgt å gå for den mer hverdagslige versjonen av Snøhvit fra scenen med ønskebrønnen. Selve kostyme har jeg satt sammen av vintage plagg. Disse vil selvsagt bli en del av min garderobe også etter Halloween. I neste innlegg skal jeg gå mer i dybden om hva jeg brukte og hvordan jeg satte sammen kostyme.

Hva er deres kostymevalg for i år?

#halloween #makeup #fairytale #costume #trickortreat #doll #snowwhite #vintage #oktober #snøhvit #kostyme #disney

6 kommentarer

6 thoughts on “Vintage Halloween!!

  1. Kanskje et av de fineste utkledningene jeg har sett på lenge 🙂 Og du kler det utrolig godt (kostymet, ikke gulvskrubbinga) 🙂

  2. Vibeke: Tusen takk, det var koselig å høre! Heldigvis har jeg en kjæreste som står for vasking av gulv, hihi 😉

  3. Hei Kaja!
    Nok en gang et flott antrekk! Dette er det mange som kan lære av. Tenk å kunne bruke sitt hallowen antrekk til hverdags da. Du er elegant!
    Klem : )

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *