Hva synes dere om mitt nye antrekk?

Categories Min vintage garderobe

Hei kjære lesere! Håper dere har det bra! Som jeg nevnte i forrige innlegg har jeg virkelig savnet det å være aktiv her på bloggen etter at jeg bestemte meg for å ta en liten pause. Det har skjedd så mye siden vi «så» hverandre sist og det er så mye jeg ønsker å dele med dere. Den siste tiden har jeg også vært ekstra heldig med tanke på vintage-/secondhand funn. Jeg tenker å dele alle disse nye skattene i et eget innlegg litt senere. Antrekket jeg har på her er også nye funn så dere kan jo se på dette innlegget som en slags teaser.  Er ikke dette antrekket fint? Følte meg så stilig og sommerlig da jeg trippet rundt i gatene med dette på.

Kjole: Kollektivet: Grandma´s Wardrobe
Trenchcoat: UFF Arkaden
Veske:
Beyond retro
Sko: Moderne, har hatt disse lenge

På spaserturen rundt i byen fant vi det perfekte stedet for å ta bilder av disse nye medlemmene av min garderobe. Fargene på blomstene matcher de på kjolen ganske så bra.

  • Har dere et antrekk som passer til denne årstiden?
  • Liker dere plagg med blomster og/eller mange farger?

Short translation: I’m back after my little break! I really missed blogging while being inactive. In this post I’m sharing some of the new pieces I’ve found for my spring/summer wardrobe. What do you guys think about this outfit?

#40-tallet #1940 #secondhand #retrostil #gjenbruk #vår #stil #antrekk #smil #krøller #uffarkaden #kollektivet #grandmaswardrobe #rødelepper #leppestift #trenchecoat #1940s #1940sstyle #love #ootd #happy #fashion #spring #smile #style #vintagestyle #retrostyle #hair #pincurls #redlips #flowers #red #blue #look #vintage #retro #vintagegirl #blomster #antrekk #nyttantrekk

5 kommentarer

5 thoughts on “Hva synes dere om mitt nye antrekk?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *