Halloween 2017

Categories Min vintage garderobe

Håper dere har hatt en fin Halloween feiring uansett hvordan dere valgte å tilbringe dagen. For å fortsette den lille tradisjonen her på bloggen tenkte jeg å dele årets kostyme med dere. Selv om mange ikke synes noe om denne feiringen velger jeg å se på den som en anledning til å få litt utløp for min kreativitet både gjennom dekorasjon og planlegging av kostyme. Samtidig som jeg deler bilder fra i år har jeg lagt ved fotografier og lenker til innlegg fra tidligere Halloween- feiringer. Kan dere forresten se hvilken karakter jeg skal forestille på bildene fra i år?

Som tidligere er også dette kostyme satt sammen av ting jeg allerede hadde i min garderobe med unntak av korsettet som jeg har sydd selv. Det eneste jeg var tvungen til å kjøpe til dette kostymet var den blonde parykken, men denne tenker jeg at jeg kan bruke ved andre likende anledninger.

Halloween, vampyrbitt og gravmuffins

Halloween pynt DIY 2016

Sett sammen kostymer av det du allerede har! Del 1

Vintage Halloween!!

Short translation: In this blog post I wanted to share this year’s Halloween costume. Can you see which character I was going for?  

#halloween #halloween2017look #disney #snøhvit #tornerose #kostyme #gresskar #pynt #flaggermus #gravlund #muffins #fondant #høst #lys #oktober #utkledning #costume #fun #fall #candles #spooky #happyhalloween #halloween #grave #halloweencostume #vintageblogger #blogger #diy #decoration #white #red #style #brunette #trickortreat #makeup #vintage

10 kommentarer

10 thoughts on “Halloween 2017

  1. Little Miss Sunshine: Så gøy at du så det med en gang. Forsøkte jo å få antrekket ++ så likt som mulig 🙂 Forsatt god søndag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *