Hva jeg kjøpte i Gøteborg!

Categories Min vintage garderobe

Innlegget fra Gøteborgturen!

Hei kjære lesere! Håper dere har det bra. Som lovet kommer innlegget hvor jeg skal vise mine nye vintage skatter. Med unntak av den mørkeblå kjolen på den første collagen er alt kjøpt på ulike vintagebutikker i Gøteborg. Vi fant alle plaggene i løpet av en dag, så jeg var svært heldig denne gangen. Det må være en blanding av flaks og skjerpet oppmerksomhet som gjør susen! Hva synes dere forresten om oppsettet av bildene i dette innlegget? Jeg forsøkte meg på et nytt design for å kunne vise de nye plaggene bedre.

Som vanlig fikk jeg med meg et par kjoler, men samtidig fant vi plagg som jeg trengte “nye versjoner av”. Før turen hadde jeg faktisk bare en kåpe, noe som jo er litt lite med tanke på været vi har her til lands. Så nå har jeg et par jeg kan variere i mellom. Det mest overraskende funnet var faktisk et par bukser. Det hadde jeg ikke trodd at jeg skulle ende opp med. Den første grunnen til at disse ble med hjem til Norge var fargen. Det kommer kanskje ikke så godt frem på bildet, men stoffets farge kan beskrives som sjøgrønn. Dette tror jeg er en fargetone som passer godt til meg. Buksene er laget av ull og foret med et silkeaktig stoff, så de er svært behagelige å ha på.

Hvilket av disse plaggene liker dere best?

Short translation: In this blog post I wanted to show you guys what I bought in Goteborg, Sweden. Which item is your favourite?   

#shopping #gjenbruk #kjole #antrekk #retro #sverige #gøteborg #göteborg #stil #vintage #secondhand #vinter #kåpe #underskjørt #ull #nyeantrekk #blomster #bukse #vintagestyle #blogger #vintageblogger #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #style #truevintage

14 kommentarer

14 thoughts on “Hva jeg kjøpte i Gøteborg!

  1. Vilde: Tusen takk! Det håper jeg på. Det som gjenstår er å finne ut av hvordan jeg skal style disse nye plaggene. Litt utfordrende, men morsomt også. Håper du får en fin helg videre <3

  2. Du var heldig som fant så mange skatter. Kåpen i midten er min favoritt. Minner meg om jul og “Tre nøtter til askepott”

  3. Enig med Trine, kåpen var best. Litt overraskende med bukse. Håper den blir brukt.
    Mona

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *