Mennesker jeg beundrer del 2

Categories Hverdag og fest


Dette er den andre posten i en liten serie jeg har startet her på bloggen. Jeg vil kombinere tegning og tekst for å fortelle om personer som fascinerer meg og som jeg ser opp til. Disse menneskene vil komme i alle aldere og former. Det de har til felles er at de alle kan ses på som gode forbilder uansett hvor man er i livet. Forhåpentligvis vil dere også bli inspirer og kanskje endre hvordan dere ser på enkelte emner.

Damen ut denne gangen er svenske programleder og blogger Elsa Billgren. Elsa er en boblende og fargerik dame med flere forskjellige interesser. Hun inspirer meg fordi hun selv har klart å skape et liv for seg selv der hun får arbeide med det hun liker best. Dette burde jo være et mål for alle! Elsa arbeider med vintage, skriver bøker om emnet, innreder på tv og blogger om sitt liv. I tillegg til alt dette kjøper og leier hun ut vintage brudekjoler fra de beste tiår. Trenger jeg å si mer? Hun er i tillegg en fin liten fargeklatt i instagramfeeden min. Har dere noen som inspirerer dere?

Elsa Billgrens blogg her!

Forrige post i denne serien her!

 

Short translation: My second post about people I admire. This time I want to tell you about one of my favourite vintage bloggers and inspiration. Elsa Billgren, a Swedish blogger who is now living her vintage dream!

#elsabillgren #menneskerjegbeundrer #krøller #beundre #vintage #tegning #blogg #forbilde #skisse #blyant #ark #inspirational #illustration #success #portrait #paper #sketch #rolemodel #myart

 

1 kommentar

1 thought on “Mennesker jeg beundrer del 2

  1. Ser henne i programmet Entligen Hemma på svensk TV 4.
    Synes hun er kreativ, men veldig spesiell.
    Mona

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *