Svart-hvitt, platespiller og ny kjole

Categories Min vintage garderobe

Et par innlegg tilbake viste jeg dere alt det fine jeg fant på Gøteborgturen (innlegg her!) Kjolen jeg har på i dette innlegget fant jeg på butikken Beyond retro. Den har allerede rukket å bli blant mine favoritter i klesskapet. Kjolen er laget av rayon som er kunstfiber fremstilt av cellulose. Stoffet er utrolig mykt og deilig mot huden. Derfor passer den perfekt som hverdagskjole synes jeg.

Kjole: Beyond retro i Gøteborg

Øredobber: Dames a la Mode

Her poserer jeg med mine besteforeldres gamle platespiller og radio fra 50-tallet. Pappa og jeg jobber med å sette disse to i stand. Bildet ovenfor har jeg selv malt for noen år tilbake. Jeg kom nettopp på at jeg faktisk dedikerte et eget innlegg til dette kunstprosjektet også: Link!


 


 


 


 

Short translation: Wearing my new dress bought at Beyond retro in Gothenburg!

#beyondretro #gjenbruk #kjole #antrekk #retro #sverige #gøteborg #göteborg #stil #vintage #secondhand #vinter #blomster #vintagestyle #ootd #blogger #vintageblogger #40s #50s #1940sfashion #1950sfashion #makeup #pincurls #smile #style #truevintage

4 kommentarer

4 thoughts on “Svart-hvitt, platespiller og ny kjole

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *