Blomster i håret og lang kjole!

Categories Min vintage garderobe


Et av feriens mange sommerlige antrekk. Helt fra jeg var liten har vi dratt til sydligere strøk om sommeren. Jeg har mange minner om hvordan jeg alltid puttet blomster i håret både på meg selv og min mor. Et ekte ferieminne! Derfor fikk jeg ideen om å gjenskape dette også på denne turen. For dere som ikke fikk med dere forrige post om turen til Italia kan dere trykke på linken her!


Denne kjolen er virkelig en av mine favoritter for sommerhalvåret. Det kan aldri bli feil med en lang kjole på sommeren. Hvis det blir kjøligere om kvelden kan man bare ta på en stilig skinn- eller olajakke. I tillegg kan den pyntes både opp og ned.

Short translation: In today’s post I’m going to show you my favourite maxi dress. You can never really go wrong with a longer dress for this season. It can be worn to the beach, during the hotter days or you can cover up with a stylish jacket if it gets chilly outside.

#vintage #blomster #rosa #hvitt #blonder #krøller #maxikjole #sommer #italia #model #white #face #green #brunette #pink #fresh #style #light #outfit #flowers #italy

4 kommentarer

4 thoughts on “Blomster i håret og lang kjole!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *