Før og etter på terrassen!

Categories DIY


Mens jeg ordner feriebildene som jeg skal vise dere i de kommende ukene kan dere kose dere med denne posten så lenge. Dette innlegget kommer som en oppfølger til en tidligere post hvor jeg fortalte om mine planer om å gi vår terrasse en liten makeover. I den sistnevnte posten skrev jeg kort om hvor jeg finner inspirasjon og hvordan jeg hadde som mål å skape en koselig atmosfære i vårt uterom. Ved å lage flere gjenstander (diy) på egenhånd kunne jeg spare en del penger også. I denne posten vil jeg dele med dere hvor langt jeg har kommet til nå. Slike store prosjekter er selvsagt noe man bør gjøre over lengre tid da bare det å skaffe alt man trenger til de ulike prosjektene kan ta litt tid. Kanskje kommer det noen oppdateringer om terrassens status i fremtiden.


Med tanke på valg av farge ville jeg holde terrassen ganske ren. Jeg ser for meg hvordan god mat og venner kan bli som fargeklatter mot en mer enkel bakgrunn. Ved å holde seg til dempede og rene farger på selve basen blir de tilbehørene man velger å pynte med som planter og puter mer iøynefallende. Det blir også enklere å bytte ut fargeskalaen og temaet hvis man skulle ønske det ved en senere anledning. Fargene jeg har valgt å fokusere på nå er hovedsakelig toner i blått, grått og hvitt som dere ser.


Under hvert bilde med tilknytning til et tidligere innlegg (diy) har jeg lagt ved linken til denne. Dette gjør det forhåpentligvis enklere for dere å finne postene igjen.


DIY lyslenke + stativ


DIY ampel i macramé


DIY girlander med vimpler


Planting fra tidligere i år

Hvis det er noe dere lurer på eller noen ønsker knyttet til denne bloggen er det bare å legge igjen en kommentar. Håper dette innlegget ga dere litt inspirasjon for å begynne på små eller store prosjekter dere selv har i tankene.

Short translation: I’ve made some good progress in “upgrading” my terrace with a new set of furniture! The result can be seen in the before and after photos. I’ve tried to keep the colour scheme clean and simple, with light grey, blue and white tones. This is just a little in-between post while I finish up my vacation pictures!

 

#forandringfryder #ny #terrasse #planter #hagemøbler #rotting #plastteppe #diy #prosjekt #førogetter #sommer #stegforsteg #makeover #summer #fun #sunshine #decorating #crafts #outside

6 kommentarer

6 thoughts on “Før og etter på terrassen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *