Pepperkakelandsby 2016

Categories DIY

I fjor hadde jeg store ambisjoner omkring pepperkakebakingen, nærmere bestemt designet av pepperkakehuset. I pausene under eksamensukene brukte jeg mye tid på å finne inspirasjon og lagre fine bilder på pinterest. Fra planer om å lage et stort hus gikk jeg raskt over til ideen om å lage en liten landsby i stedet. Dette ga meg muligheten til å lage trær og andre former for “tilbehør” som tilførte litt ekstra til utstillingen. I denne blogg-posten skal jeg dele bilder av det ferdige resultatet og en film som viser de forskjellige stegene i prosessen. Håper dere får like mye glede ut av dette innlegget som jeg fikk under forberedelsene. Legg gjerne igjen en kommentar om hva dere synes om min lille pepperkakelandsby eller hvis dere har andre spørsmål. Jeg håper denne lille videoen blir en fin avslutning på juletiden <3
 

Mitt siste innlegg: Alt om desember og julen

Short translation:Gingerbread village 2016

#pepperkake #pepperkakehus #pepperkakeby #pepperkakelandsby #diy #jul #advent #melis #ledlys #telys #bomull #snø #mandel #julepynt #stemning #pepperkaketrær #nonstop #polkagris #kringler #gelatin #christmas #gingerbreadhouse #gingerbread #utstilling #display #dekorasjon #pynt

6 kommentarer

6 thoughts on “Pepperkakelandsby 2016

  1. Owlando: Tusen takk for koselig kommentar. Det varmer hjertet <3 Tar med meg kreativiteten inn i det nye året.

    Håper du får en fin dag videre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *