Mitt beste antrekk!

Categories Min vintage garderobe


Hei dere! På grunn av innspurten til en eksamen forrige uke tok jeg meg en liten pause fra bloggen, men nå er jeg tilbake. På bildeserien nedenfor har jeg valgt ut noen favoritter fra min vintage-samling og satt de sammen til det perfekte antrekket. La oss begynne på toppen! Hatten jeg har på var en gave fra en venninne av min mormor. Som jeg har skrevet tidligere er jeg så heldig å ha både venner og bekjente som bidrar til min lille samling. Verdens beste gave! For spesielt interesserte har jeg skrevet en egen blogg post om mine hatter: “The mad hatter”

Drakten jeg har på består av et a-formet skjørt med et tynt silkeaktig underskjørt samt en jakke med korte ermer. Det jeg liker aller best er detaljene på overdelen slik som kragen og knappene. Jeg kjøpte dette settet på UFF for ikke så lenge siden. Drakten er mest sannsynlig hjemmesydd noe som gjør det ganske vanskelig å plassere plagget tidsmessig, men stilen passer inn rundt 40- og 50-tallet. Dette antrekket ble raskt en av favorittene i klesskapet. Hanskene og vesken er også fra UFF.


Short translation: In this blogpost I wanted to combine some of my favourite vintage pieces into a new outfit. I must say that I think it came out quite well, but I would love to hear your opinion!

#vintage #secondhand #retro #pinup #svarthvitt #hatt #stil #rødelepper #ootd #blogger #vintageblogger #uffunderground #pincurls #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #smile #style #truevintage #truevintageootd #friends_of_faces_and_style #vintagestyle #vintagegirl #blackandwhite #besamecosmetics

7 kommentarer

7 thoughts on “Mitt beste antrekk!

  1. Har savnet bloggen din. Flott antrekk, lekker frisyre og stilig hatt. Flotte bilder.
    Mona

  2. Ja, jeg har også savnet deg og bloggen din. Stilg antrekk. Det ser ut som bildene er fra en “svunnen tid” : )

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *