Mine mest populære innlegg!

Categories Hverdag og fest

I dette korte innlegget tenkte jeg å dele noen linker med dere. Jeg har plukket ut noen av mine mest besøkte innlegg her på bloggen. Det var veldig spennende å finne ut hva dere liker best. Jeg vet jo selv omtrent hvor mye energi og tid jeg har lagt ned i hver post. Hvis du har gått glipp av noen av disse innleggene kan du lese de igjen ved å klikke på overskriften under bildene. Innleggene er forresten i tilfeldig rekkefølge. God lesning!

Året i bilder.

Diy girlander med vimpler.

Bli med inn i garderoben min + spørsmål!

Sette sammen kostymer av det du allerede har.

Et lite opprør mot sosiale medier: En kjole, tre antrekk.

Diy ampel i macrame.

Sommerens antikk og vintage funn.

Julepynt fra skogen.

Plant ananas hjemme.

DIY lavendel duftposer.

Vårrengjøring og en liten kjøkken-makeover.

 

Short translation: In this short blog post I wanted to share some links to my most popular blogpost. Enjoy!

#diy #gjørdetselv #populæreinnlegg #innlegg #bloggposter #antrekk #retro #norge #stil #vintage #gjenbruk #historie #secondhand #krøller #rødelepper #rødleppestift #meg #vintagestyle #pinup #blogger #vintageblogger #brunette #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle #makeup #pincurls #smile #style #truevintage

6 kommentarer

6 thoughts on “Mine mest populære innlegg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *