Bli med inn i garderoben min + spørsmål!

Categories Min vintage garderobe

Hei kjære lesere! For dere som ikke fikk med dere mitt siste innlegg har jeg brukt et par dager på å reorganisere og gå igjennom garderoben min. Ble du nysgjerrig kan du følge denne linken her til forrige post. I dette innlegget har jeg forsøkt å fange hele garderobeløsningen i sin helhet, slik at dere kan se hvordan det endelige resultatet ble. For å gjøre det hele litt morsommere har jeg også samlet en del spørsmål knyttet til klær/ garderobe som jeg skal svare på underveis. God lesning!

1. Hva er det eldste plagget i garderoben din?

Dette er jo et litt komisk spørsmål siden de fleste plaggene jeg eier er «gamle». Den eldste kjolen i min lille samling er nok en oransje strikkekjole fra 40-tallet. Dette plagget kjøpte jeg gjennom en selger på Etsy for et par år siden. Kjolen kan dere se her!

2. Hva er det nyeste plagget du har kjøpt?

Dette må være plaggene jeg kjøpte på turen vår til Gøteborg. Se eget innlegg!
 

3. Hva er det billigste plagget/tilbehøret (som du bruker mye)?

Dette var et veldig morsomt spørsmål synes jeg. Mange jeg møter uttrykker at de er svært nysgjerrige på hvor mye penger jeg bruker på klær og tilbehør. Som oftest blir de overrasket over hvor lite jeg faktisk bruker. Jeg prøver generelt å være ganske sparsommelig i livet. Jeg er jo også student, noe som er synonymt med en nokså slank lommebok. Likevel er jeg så heldig å få og arve ting som andre mener jeg bør ha eller som de ønsker å gi meg. Det billigste jeg har er faktisk et par vintersko i sort skinn som jeg kjøpte på loppemarked for 20 kr.
 

4. Hva er det mest fargerike plagget i skapet ditt?

Jeg har et stort ønske om å innføre flere farger i min garderobe. Dette er et lite prosjekt som jeg alltid har i bakhodet når jeg titter etter nye plagg. Den mest fargerike kjolen jeg har er nok kjolen fra dette innlegget.
 

5. Hvilket plagg gleder du deg til å ta på?

Jeg ser veldig frem mot sommeren. Spesielt med tanke på temperatur og garderobemuligheter. Jeg gleder meg spesielt til å ta på min favorittkjole som jeg har på her.

6. Hva slags plagg har du mest av?

Det er kanskje ikke så overraskende at det jeg har mest av er kjoler.
 

7. Favoritt sorte og/eller hvite plagg?

Mitt favorittplagg i sort er nok en kjole kjøpt på UFF. Likte spesielt hvordan jeg stylet den i dette innlegget.

Hva synes dere opp garderoben og løsningene?

Short translation: In my last post I shared my little wardrobe project with you. I had a goal to sort through and reorganise all my purses, jewellery, hats and clothes. The way I had them stored away earlier wasn’t ideal at all. One example I can mention was that I had placed my purses on a high shelf that I could only reach with the help of a stepladder. I guess you can imagine the situation in the morning. After a lot of work and some clever DIY ideas: Here is my new closet!!  

#diy #gjørdetselv #organisering #garderobe #vintage #secondhand #retro #åpengarderobe #smarteløsninger #boks #stegforsteg #kasse #diy #kaffe #maling #farge #hvit #vesker #tre #furu #rustikk #clasohlson #paint #wood #tools #stain #coffee #coffestain #old #crate #box #wardrobe #openwardrobe

11 kommentarer

11 thoughts on “Bli med inn i garderoben min + spørsmål!

  1. Du har fått god orden, og utnytter plassen godt under skråtaket. Har du regnet på hvor mye opphengløsningene kostet?

  2. Trine Eidsvold Larsen: Takk! Blir vel omtrent 300 kr med malingen og det hele. Flere av kassene på siste bildet hadde jeg fra før av.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *