Endelig tilbake!

Categories Hverdag og fest

Etter å ha avsluttet og levert inn min masteroppgave har jeg endelig fått litt tid til bloggen igjen. De siste ukene har jeg både planlagt og arbeidet med en rekke ideer. Jeg håper på å publisere disse innleggene i tiden fremover.

På min lille liste over kommende blogg-prosjekter er blant annet:

  • Hvordan jeg reddet en gammel kjole med fæle flekker og merker
  • Nye innkjøpe (gamle ting selvfølgelig!)
  • Sommerplaner
  • Mangopudding til dessert
  • Feriegarderobe og nye antrekk
  • DIY: Blomsterspenner og brosjer
  • mm.

I tillegg til dette ønsker jeg å dele flere av mine kunstneriske prosjekter på denne plattformen. Det er noe et par av dere har etterlyst. Legg gjerne igjen en kommentar hvis det er noe spesielt du ønsker å lese eller lære om her på bloggen. Jeg håper på å høre fra deg!

Short translation: After finishing my master thesis I finally have more time to work on this blog. The past few weeks I’ve been planning new post and projects. In the near future I’ll share some (new to me) vintage treasures, how I saved an old dress, my plans for the summer, new outfits and so on. If there is anything you want to read about on this platform do let me know. I’m looking forward to hearing from you!

#planer #blogg #bloggposter #innlegg #blogginnlegg #vintage #gjenbruk #secondhand #sommer #sommerferie #vintageblogger #vintage #gjenbruk #secondhand #hatt #rødhatt #40tallet #50tallet #40s #50s #1940sstyle #1950sstyle

3 kommentarer

3 thoughts on “Endelig tilbake!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *